澳門通渠佬房屋下水管道漏水咋辦?邊嚟管?

澳門通渠佬

澳門通渠佬房屋下水管道漏水咋辦?邊嚟管?

觀塘通渠通渠公司澳門通渠佬

案例一:我所喺嘅小區係一個6層嘅商住小區澳門通渠佬62728207,一樓係門市房澳門通渠佬62728207,經營一家中餐飯店,因為下水道堵塞呢個問題已經好長時間,一兩個月就要搵人疏通一次,每次搵到物業,畀我哋嘅答覆都係自用管道要業主自己花錢,共用管道物業負責清理,可係咁多年嘅老小區管道都修改過好多次,一直都查搵唔到原因,業主總咁自己掏腰包疏通下水也唔係長久嘅事咦?

案例二:我係2014年購買嘅房子,因為喺裝修時樓下嘅住戶改動咗下水主管道,現喺造成我家下水管道經常堵塞,搵到啱方協商多次都冇有得結果,說修改管道當初係經過物業同意嘅,但係我哋搵到物業卻唔承認有得此事,澳門通渠佬讓我搵樓上業主自行解決,我該如何解決呢?

案例三:我三年前購買咗一套7樓嘅商品房,拎到鑰匙後樓上樓下嘅鄰居都開始裝修,因為戶型嘅原因,每家每戶都為咗擴大廁所嘅面積和格局,進行咗管道修改,當時物業也冇說咩,可係現喺裝修完房子,澳門通渠佬問題出現咗,3樓和7樓都出現咗好大嘅下水道反味現象,實喺難以忍受,搵咩辦法解決呢?我哋也唔能咁一直臭下去吧?

簡單說:

一:住宅樓房下水管道漏水嘅責任應該如何劃分?

1、新領鑰匙入住驗房,下水管道接口漏水、檢修口漏水,由物業公司負責協調建設單位施工方進行質保維修。

2、夏季冷凝結露水由使用人自行處理。

3、專用部位喺樓上或者樓下管根部出現滲漏,邊家使用邊家負責。

4、樓頂共用排氣位置滲漏(讓氣體唔能接觸到人,直接排到空氣中,防止有得沼氣等有得毒氣體進到室內啱人體有得害,主要作用係保持下水管內氣壓與大氣壓平衡,防止管內汙氣倒回廁所),由物業公司負責處理。

二、住宅樓房下水管道分哪幾部分?唔同部分,都需要邊嚟負責?出現問題搵邊解決?

1、樓頂排氣部分,維修維護由物業單位負責。

2、樓內公共立管,非住戶人為損壞質保期內由開發施工單位負責,非住戶人為損壞質保期以外由物業單位負責,裝修期間或者使用過程中造成損壞由使用者或者破壞人負責。

3、住戶專用部位,新接收鑰匙入住驗收發現問題,質保期內由開發施工單位負責,質保期以外由物業單位負責(探討交流:物業管理圈認為「質保期以外由業主負責」),裝修過程造成問題由裝修公司負責,進駐後期出現問題由使用人負責。

4、樓內處室外公共管道 ,由物業公司負責。

5、樓層公用檢修口,非住戶人為損壞質保期以外由物業單位負責(公共檢修口係一處重要公用位置,裝修期間唔得封閉,出現檢修維修必須使用時,專有得住戶必須予以配合。)

有得維修,請搵小小師傅維修—-全國一站式家庭維修服務平臺—-觀塘通渠通渠公司澳門通渠佬