通渠神器馬桶疏通|廁所塞咗點算疏通渠有妙招

通渠神器馬桶疏通 |廁所塞咗點算疏通渠有妙招

坐唻通渠通渠公司通渠神器

馬桶塞咗點算?

想必係好多人都會遇到嘅煩惱通渠神器62728207,今日就教你馬桶堵塞點 疏通通渠神器62728207,讓你從此不再害怕“廁所 馬桶堵了怎麼辦? “

係一個難題。 其實疏通廁所係有妙招嘅!

第一,廁所塞咗。 如何快速清除?

(1)馬桶堵塞時,用保鮮膜疏通。 抹完馬桶邊緣之後,用保鮮膜把馬桶包牢。
2 按下沖水按鈕後,可以看到保鮮膜表面因為壓力的原因已經鼓起來了。 然後用手壓住保鮮膜,將突起壓到最低點。

通渠神器
通渠神器

( 3 )喺呢個過程中,人手施加喺保鮮膜上嘅壓力可以透過廁所內封閉空間嘅空氣傳遞畀管道,直接堵塞廁所,從而達到疏通運河嘅作用。
(4)然後用手壓住保鮮膜,把突起壓到最低點。
( 5 )喺呢個過程中,手施加喺保鮮膜上嘅壓力可以透過廁所內封閉空間嘅空氣傳遞畀管道,通渠神器直接作用於堵塞啲,從而達到疏通運河嘅作用。

二、廁所塞咗,最簡單嘅辦法就係疏通。

1皮針:如果只係輕微堵塞,比如建議去超市買個皮針,然後把馬桶灌滿水,對準馬桶口快速抽幾次,一般利用氣壓原理就可以解決。

2手動疏通:如果軟物質造成堵塞,可以往馬桶里倒開水,軟化堵塞物,浸泡一段時間。 然後你會看到污水漸漸淡去,再用大桶水沖洗。
如果仲係疏通唔到,可以用專用馬桶工具抑或威吔攪拌。 透過壓力原理,呢種堵塞基本可以解決。
3潔廁靈:市面上推出的所有潔廁靈都能起到正確的效果。 往馬桶度先倒熱水,通渠神器然後按照說明書規定嘅量倒入潔厕灵。
通常需要幾分鐘才能解除阻止。 但是,厕灵具有腐蝕性,需要特別護理。
4.火鹼:可以從市場上買一些火鹼,找個容器放進去,用開水化開,攪拌均勻,然後倒進馬桶裡,正好和尿鹼中和,以達到順滑的狀態。

疏通堵塞嘅廁所有好多招數,根據堵塞廁所嘅實際情況因地制宜會有效果。 以上係啲簡單嘅疏通馬桶嘅方法。
先前嘅建議