街市通渠佬疏通渠有得哪些好方法,這五種常見嘅疏通方法要牢記

街市 通渠佬
通渠服務

街市通渠佬疏通渠有得哪些好方法,這五種常見嘅疏通方法要牢記

通渠服務地區通渠公司街市 通渠佬馬桶堵塞點辦?相信良多家庭都會碰到這些常見嘅題目街市 通渠佬62728207,但係處理起嚟也唔係件輕易嘅事街市 通渠佬,這就需要把握啲方法。

1、馬桶堵塞肯定係有得原因嘅,好比頭髮、紙巾、水汙或者淤泥堵住咗,唔同嘅堵塞物合用嘅方法也唔一樣,哪種方法啱,就要根據堵塞物嘅情況嚟選。良多時候馬桶多衝衝水,自己會通咗嘅,尤其假如係土壤、紙一類嘅可溶或可打散物品嘅話。

通渠服務
通渠服務

2、假如係油膩住咗,嗰麼衝一盆滾水下去化開它。買些燒鹼,燒滾水把燒鹼融化,倒入馬桶。過十幾分鐘就咩都通咗。用腍管嘗試塞進坑裡通,向下通,把堵塞物攪爛。這種馬桶疏通方法適合輕易攪爛嘅堵塞物。

3、馬桶放滿水拎拖把堵住馬桶口,唔停地抬起嚟跟住向下捅,幅度唔用太大,但要有得力動作要快。得自已做一個,搵一根長度差未幾嘅棍子,喺其一端繞上布,繞布成球狀或柱狀,直徑與馬桶下水口直徑稍大一點,跟住套上一個塑膠袋,跟住向下捅。

 

馬桶疏通
馬桶疏通

4、用一段比較長嘅塑料水管,一頭接自嚟水,一頭塞入馬桶口,跟住把馬桶口用破布之類嘅嘢堵住,跟住打開自嚟水,咁會利用水壓疏浚管道。生物疏通法也係一種方法,但它使用嘅唔係特別多。

5、得買條泥鰍放到馬桶內部,接著喺馬桶中加入適量嘅洗衣粉又或者係加入鹽等啲刺激性嘢,這時候泥鰍便就會拼命朝馬桶裡面鑽,從而促使馬桶得以疏通。若係馬桶內部冇有得硬嘢,使用上面介紹嘅這種方法還係有得效嘅。

通渠服務地區通渠公司街市 通渠佬