通渠工招聘馬桶塞咗點算好? 錫試幾個

通渠工招聘馬桶堵了該怎麼辦? 親試幾個

藍田通渠通渠公司62728207通渠工 招聘屋企嘅 馬桶 塞咗通渠工招聘,係屋企除去冇通渠工招聘, 冇冷氣機之外最烦嘅一個問題咗,嚴重影響我哋日常生活起居,而且影響室內到爆燈嘅空氣,分分鐘抓狂。 呢個時候打通渠電話叫專業通渠佬都不大及時(你可能要臭上大半日,或者大半日唔可以上廁所),秉持著自己動手,盡快解決的原則,小編給大家安利一點有味道的知識。
馬桶堵了怎麼辦情況一:小堵
很多時候,馬桶會稍微皮一下,小堵怡情。 呢個時候,你只需要多啲耐心,重新冲幾下就定。 或者是拿起馬桶神器皮褸,又稱”水拔子”。 皮褸子易操作,冇乜嘢技術難度,簡單粗暴解決問題。 具體使用辦法:往馬桶裡面加水,但是不能加太多水,當水量能有一定的衝力時,把皮褸子對準馬桶口用力往下按,只要聽到’咕咚’一聲,說明通了;如果不行,就繼續加水,然後往下按,反覆操作。 還有一種工具是拖地的墩布,其原理和使用皮褸子疏通是一樣的,只是工具不同而已,如果家裡沒有皮褸子,那就地取材使用拖地的墩布。 如果係小堵,使用這種辦法基本就可解決,問題不大。

仲有一種辦法,把馬桶四圍抹乾淨,用寬膠紙密封,然後按下冲水掣,当膠紙中間鼓起來嘅時候,就往下壓。 其原理與使用皮褸子大致相同。 唔推薦,因為麻煩,膠紙唔易粘住。

還有一種小堵,是衛生紙造成的堵塞,這個時候,你可以等一等,讓水充分把衛生紙泡軟,過一段時間再沖一次就好了。
馬桶堵了怎麼辦情況二:中堵
遇到中堵的問題,就會比較麻煩了。 冇啲看傢本事,可能就要GG了。 中堵的問題就比較嚴重了,這個時候,用拖地的墩布或者皮褸子都很難疏通,那就來點強硬手段,找一根鐵線來捅馬桶,推薦使用晾衣架的鐵線,就地取材簡單快速。

或者是找一段長一點的塑料水管,一段接入水龍頭,一段塞入堵塞的馬桶,並且將馬桶口密封堵住,打開水龍頭,利用水壓將堵住的東西沖下去,達到疏通目的。
如果你唔想落手落腳,推薦幾種辦法畀你。 第一,買點草酸倒入馬桶,使之酸鹼中和,達到疏通目的; 第二,將燒鹼用水燒開,倒入馬桶; 第三,(網友推薦)買幾條泥淖放入馬桶,並倒入熱水,泥淖遇熱往下鑽,達到疏通渠目的(小編不推薦,總感覺怪怪的)。

馬桶塞咗點算情況三:大堵

如果遇到馬桶大堵嘅情況,而以上嘅情況都冇辦法解決,問題就嚴重咗,好有可能係小問題積年累月成為大問題,爆發了。 呢個時候,就只能麻煩專業疏通人員咗。

小贴士:如果你家馬桶經常堵,就需要找出原因,並解決它,馬桶唔塞咗,心都疏通埋。 如果馬桶老舊,直接換新會省好多嘢哦! 藍田通渠通渠公司 通渠工 招聘

通渠工 招聘